Adalet Bakanı Akın Gürlek: "Toplumda şu an en büyük sorun gençlerin uyuşturucuya bulaşması.
Biz elimizden geldiği kadar uyuşturucuya erişimi zorlaştırmaya çalışıyoruz."
Biz cezaevindeyken uyuşturucudan arındırılmasını istiyoruz. Sonuçta cezaevinden çıkıyor ve tekrar bulaşıyor.
İki tane örnek cezaevi kurduk. İnfazlarına 6 ay kala uyuşturucuyu bırakmış bir şekilde dışarı çıkmasını sağlıyoruz."